Sisältöyhteistyö jääkiekon MM 2022 -kisojen yhteydessä oli siivittämässä Dressmannin kesämyyntiä menestyslukemiin.
Valitse tavoittavin, vaikuttavin ja siksi tuottavin liikkuvan kuvan media. Tutustu ohjelmistoon!
Kampanja lisäsi tietoisuutta muistisairauksien diagnosoinnista, ja Souvenaid saavutti vaikuttavaa myynnin kasvua tavoittavalla tv-kampanjall
BookBeat nousi ennätysvauhtia Suomen markkinajohtajaksi ja säilytti asemansa laajan tavoittavuuden avulla.
Tuloksellinen markkinointi vaatii sekä tavoittavuutta että vaikuttavuutta. MTV:n kumppanina saat ne molemmat.
Mainostaja, varaudu siihen, että syksyllä pärähtää! MTV:n ohjelmistossa on luvassa paljon uusia tähtiä, kausia, hahmoja ja ilmiöitä. Toisin
MTV täyttää tänä vuonna 65 vuotta. Juhlavuosi on hyvä ajankohta katsoa suomalaisen markkinointikentän historiaan ja nykypäivään. Haastattelu
Oomin Head of Brand Isko Lappalainen ja Client Manager Anni Isotalo mediatoimisto OMG:sta kertovat, miten sähköyhtiöiden tulokas Oomi on rak
Aavan viestintä- ja markkinointijohtaja Pauli Waroma kertoo, miten Lääkärikeskus Aava on kasvattanut tunnettuuttaan vahvalla tarinankerronna
Alentaja-brändin takaa löytyvän Bunge Finland Oy:n Marketing Director Nordic Anri Saarinen kertoo Alentajan huimasta noususta tuotekategoria
Moi Mobiilin myynti- ja markkinointijohtaja Ulla Koivula kertoo, miten TV-mainonta on tuonut heille pitkäkestoista kasvua. Haastattelu on na
Sakan toimitusjohtaja Eero Poukkula, markkinointipäällikkö Saara Rimpiläinen sekä Avidlyn Senior Creative Jussi Snicker kertovat, miten rohk